New Blogger

Assalamualaikum dan selamat tengahari. Tujuan aku buat blog ni sebenarnya untuk kongsi pengalaman hiking, makanan, kehidupan seharian aku. Aku sebenarnya tak la pandai sangat nak olah cerita untuk bagi orang yang baca ni tertarik dengan blog aku. Tapi jangan risau nanti aku cuba buat blog ni macam seorang cikgu Bahasa Melayu mengajar membuat karangan. Sekarang ni pun aku tak tahu nak mengarut apa lagi nak bagi nampak post pertama kat blog aku ni menarik dan tertarik. Oh ya, korang boleh panggil aku Yoe. Ok la setakat ni sahaja coretan aku takut nanti korang jemu pula baca blog aku bila merapu panjang-panjang ni.

Ps: Blogger lama dan otai tu boleh la ajar aku sikit-sikit nanti apa yang aku tak tahu.Orang cakap ilmu kalau berkongsi makin bertambah 😆. Lagi satu blog yang lama tak guna dah
ni aku sertakan sekali gambar aku yang tak seberapa ni

Comments

  1. Hi salam perkenalan.
    Selamat berblog, hihi, letaklah gadget follower,senang orang boleh follow nanti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mne nak cari bnde tu? Mesti antara sebab2 dh seminggu lebih buat blog. Tp xde org follow. Sila ajarkan newbie.hehe

      Delete
    2. guna tutorial ni
      http://khaiangel.blogspot.my/2013/02/tutorial-letak-followers-widget.html#axzz4RelbuGQw

      Delete
    3. Ha ah Yoe, cuba ikut tutorial tu, add a gadget, lepastu pilih more gadget, kat situlah ada kotak follower blogger.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN DENGAN KEPALA AIR

Bukit Batu Putih, Gopeng, Perak

Mendaki Bukit Berekeh aka Bukit Botak di Sungai Siput Perak