PENGALAMAN DENGAN KEPALA AIR

Musim hujan ni aku tak nak taip panjang-panjang, cuma nak masukkan gambar dengan video aku yang pernah viral pada tahun 2015. Ni first time try kamera yang baru aku beli kat tempat air. Boleh pula viral gambar ni

 Sebelum naik jambatan


 Masa ni rasa takjub je tengok kepala air depan mata ni


 Kasi tunjuk sikit jambatan


 Dah macam Tea O Beng


Muka gembira minum Tea O Beng


Video kepala air yang sempat aku rakam
ps: xdapat tengok sini kat instagram aku ada taip @lewarii

Antara page yang viralkan gambar kami

HIMPUNAN CERITA LAWAK HCL




  


SIAKAP KELI PRESS







 

HIKING & CAMPING AROUND MALAYSIA HACAM


 PERAK TODAY

FIZO OMAR


 DARI TWITTER SENDIRI

Jadi Yoe nak pesan kalau boleh musim hujan ni elakkan melakukan aktiviti seperti hiking, pantai dan sungai. 

Comments

Popular posts from this blog

Bukit Batu Putih, Gopeng, Perak

Mendaki Bukit Berekeh aka Bukit Botak di Sungai Siput Perak